پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183485
واکنش مدير «کي اف سي» به پلمب
تاریخ انتشار : 1394/08/13 09:48:17
نمایش : 1080
پلمب کي‌اف‌سي حلال ناشي از سوءتفاهم است و اين رستوران هيچ ارتباطي با کي‌اف‌سي آمريکا ندارد و با بِرَند «کي‌اف‌سي ايرانيان» به ثبت رسيده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس پازوکي مديرعامل رستوران کي‌اف‌سي حلال با تأييد خبر پلمب اين رستوران در تهران گفت: پلمب کي‌اف‌سي حلال ناشي از سوءتفاهم است و اين رستوران هيچ ارتباطي با کي‌اف‌سي آمريکا ندارد و با بِرَند «کي‌اف‌سي ايرانيان» به ثبت رسيده است.

وي افزود: ما متعلق به برندي با عنوان کي‌اف‌سي حلال هستيم که مربوط به ترکيه مي‌شود و متعلق به مسلمانان و بازار هدفش کشورهاي اسلامي است و از ايرانيان مسلمان و شيعه در آن سهامدار هستند.

مديرعامل رستوران کي‌اف‌سي ادامه داد: اين برند در حقيقت رقيب کي‌اف‌سي آمريکاست و کي‌اف‌سي آمريکا هم از اين رستوران شاکي است و اتفاقاً رسانه‌‌هايي مثل بي.بي.سي. براي مقابله با کي‌اف‌سي حلال براي کي‌اف‌سي آمريکا تبليغ مي‌کنند اما آنچه در رسانه‌هاي ايران مطرح شد، قلب واقعيت بود.

پازوکي تصريح کرد: دفتر اصلي کي‌اف‌سي حلال در ترکيه است و ما به‌عنوان يک ايراني که از اول دوست نداشتيم با آمريکايي‌ها کار کنيم، با ترک‌ها همکاري کرديم و کي‌اف‌سي ايرانيان به‌هيچ عنوان ارتباطي با آمريکايي‌ها ندارد و ما دنبال تبليغ و ترويج سبک زندگي اسلامي هستيم و در شعبه خودمان حتي به اقدامات فرهنگي در زمينه مطالعه، بهينه‌سازي مصرف آب و فرهنگ ترافيک پرداختيم.


مرجع : باشگاه خبرنگاران
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html